Pages

maandag 27 januari 2014

Spring/Summer Collections 2014: Low Budget (Catrice)

Als stagiaire heb ik jammer genoeg geen vast inkomen en schiet er ook niet veel tijd meer over om wat bij te verdienen als jobstudente. Tel daar nog eens een kleine boekenverslaving bij op, en je komt steevast uit bij een beperkter beauty-budget. Gelukkig zijn er wel enkele fijne budgetmerken in make up-land zodat ik nooit echt zonder leuke producten kom te zitten. Catrice is een mooi voorbeeld van een low budget merk. Soms zitten er érg fijne productjes bij (die niet moeten onderdoen voor bijvoorbeeld M.A.C), maar soms kan het er ook compleet naast zitten. Maar ach, met het kleine beetje geld dat je kwijt bent, valt dat allemaal best mee! Na in mijn vorige post het dus te hebben over enkele "high end"-merken, toon ik hier dus enkele (in mijn ogen) toffe producten uit de spring/summer collections voor 2014 van Catrice!

Catrice Crème Fresh (januari - maart 2014)

Een limited edition geïnspireerd door de 60's met leuke pasteltinten!




Deze "Graduation Blush" in "Waterloo Sunrise" ziet er erg leuk uit! Het handige aan het ombré-effect is dat je zelf de intensiteit kan bepalen: van liefroze tot knallend hot pink!


Dan is er ook nog deze mooi nagellak van Catrice in de kleur "Peach Boys". Ik ben al erg lang op zoek naar een mooi pasteloranje, et voilà! Ik ben altijd al tevreden geweest van de lakjes van Catrice, dus deze zal ik zeker en vast oppikken!



Als laatste uit de eerste limited edition-collectie vond ik deze "Hair & Lash & Brow Colour" wel erg uniek! Catrice noemt het "haarmascara" die je kan aanbrengen op zowel je haren, wenkbrauwen als wimpers. Hiernaar ben ik wel erg benieuwd! Deze is te verkrijgen in de kleuren "Evergreen 60s" en "Pink Flowed".


Catrice - Lala Berlin Loves Catrice (januari - februari 2014)


Als allereerste is er deze Absolute Eye Colour Quattro in "F'rosen Yoghurt". Het zien er erg mooi kleuren uit, maar uit ervaring weet ik dat de pigmentatie van hun oogschaduws niet altijd even goed is. Deze ga ik dus zeker en vast swatchen in de winkel!


Eén van mijn favoriete producten zijn lippenstiften, en het zijn ook meestal de producten waar ik het meest naar uitkijk in een nieuwe collectie. Jammer genoeg vind ik deze productafbeelding er niet "echt" uitzien en weet ik niet goed wat ik van deze kleur "Kiss Kiss Hibuscus" moet verwachten.. Catrice doet het wel steeds beter met hun lippenstiften. "It's a Matt World" (die jammer genoeg niet meer verkocht zal worden) vind ik bijvoorbeeld helemaal top! Dit product zal dus wellicht ook aan een grondige swatch onderworpen worden!


Naast lippenstift hou ik ook erg veel van nagellak! Ik vergeet het wel eens op te doen, maar als ik er echt mooie op heb, blijf ik soms wel een hele dag naar mijn handen staren, haha! Ik ben dus zeker en vast benieuwd naar deze Crushed Crystals en vooral deze kleur "Oyster & Champagne" ziet er prachtig uit!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS